اس ام اس کده

اس ام اس کده

اس ام اس کده

اس ام اس کده

اس ام اس کده

خواص سیب سبز در جلوگیری از لخته شدن خون

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۴۰ ق.ظ

خواص سیب سبز در جلوگیری از لخته شدن خون

سیب سبز حاوی ترکیبات شیمیایی به نام روتین است که می تواند از لخته شدن خون جلوگیری کند. به طور معمول می تواند عملکرد آنزیم ها را تسهیل شکل گیری لخته های خون را متوقف کند. از این رو، به گفته محققان، میوه کمک می کند تا مقابله با بیماری قلبی و سکته مغزی باشد. مصرف یک لیوان آب با این میوه سبز یا خوردن یک سیب سبز به حفظ سلامت سالم کمک می کند.
خواص ضد پیری سیب سبز

آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین A، ویتامین C و فنل در آب سیب سبز نقش مهمی در تأخیر در پیری زودرس ایفا می کنند. رادیکال های آزاد در بدن باعث چین خوردگی اولیه، خطوط عمیق و رنگ آمیزی می شوند. مصرف منظم این آب غنی از آنتی اکسیدان می تواند بدن را در برابر این رادیکال های آزاد، از بین بردن آسیب و حتی بهتر آن، کمک کند.
خواص آب سیب سبز

این نوشیدنی تازه و سبز حاوی مقادیر بالا ویتامین ها و مواد معدنی است. آنتی اکسیدان ها. فلاونوئیدها، پلی فنل ها و پتاسیم در میوه ها از قلب محافظت می کنند و ماهیچه های بدن را تقویت می کنند. فیبر در آب سبز کبد، کلیه و دستگاه گوارش را از بین می برد. حضور فیبر همچنین یبوست را درمان می کند. محتوای فیبر بالا در این آب همچنین خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد. آب ابی غنی از ویتامین C، مهم ترین آنتی اکسیدان طبیعی است و بنابراین دارای اثر ضد سرطان است. این آنتی اکسیدان از التهاب جلوگیری می کند. آب سبز این میوه منبع ویتامین A.E.C.K است. پتاسیم و منگنز باعث افزایش متابولیسم می شوند، بنابراین آب سیب می تواند یک قول خوب برای رژیم غذایی باشد. آب استخراج شده از این میوه سطح کلسترول را کنترل می کند و قلب سالم را حفظ می کند. آب سبز غنی از کلسیم است، ضروری است که دندان ها و استخوان ها را تقویت کرده و آنها را سالم نگه دارند. زنان، مخصوصا در دوران یائسگی، باید از این رژیم غذایی برای جلوگیری از پوکی استخوان استفاده کنند. مطالعات نشان می دهد که استفاده منظم از این میوه می تواند 23٪ از آسم را کاهش دهد، و کسانی که سیگار می کشند از بیماری های انسدادی ریه محافظت می شوند. آکنه و جوش، به علت التهاب پوست. آب سبز این میوه تازه شامل بسیاری از آنتی اکسیدان ها است که می تواند با آب سیب خالص و غیر رقیق شده شسته شود. آب سبز این میوه می تواند پیری مغز و جلوگیری از مشکلات حافظه در هنگام پیری، به خصوص آلزایمر، و همچنین یک درمان طبیعی برای رشد مو است. کنترل ریزش مو و استفاده از آب میوه های تازه به طور منظم می تواند مو را تقویت کند.
بهبود بافت پوست با مصرف سیب سبز

ماسک صورت که شامل استفاده از سیب سبز می تواند پوست شما را عمیقا مرطوب کند و با بهبود کلی بافت پوست، ظاهر چین و چروک را از بین می برد. شما می توانید سیب سبز را برای بهبود رطوبت پوست خود دریافت کنید. شما می توانید آب سیب را به صورت خوراکی یا به عنوان یک پاک کننده صورت برای جلوگیری از خشکی پوست بگیرید.
سیب سبز و پوست را تغذیه می کند

سیب سبز برای مراقبت از پوست شما مفید است، به لطف محتوای ویتامین بالای آن، و تاثیر مهمی بر روی تغذیه پوست و سفید دارد. این نوشیدنی غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است و شما می توانید این نوشیدنی را در برنامه مراقبت از پوست خود داشته باشید. این باعث افزایش مقدار پروتئین های کلاژن و الاستین می شود که در نهایت رنگ پوست شما را با تغذیه و درمان پوست از عمق داخل بهبود می بخشد.

  • کریم باوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی