اس ام اس کده

اس ام اس کده

اس ام اس کده

اس ام اس کده

اس ام اس کده

حمله قلبی

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۱۳ ب.ظ

علائم و نشانه های “حمله قلبی”+پیشگیری از حمله قلبی

حمله قلبی,حمله قلبی چیست,حمله قلبی علامت,حمله قلبی چیست همشهری,حمله قلبی علائم,حمله قلبی لیلا فروهر,حمله قلبی درخواب,حمله قلبی علی دایی,حمله قلبی در جوانان,علائم حمله قلبی چیست,علت حمله قلبی چیست,حمله ی قلبی چیست,نشانه های حمله قلبی چیست,حملات قلبی چیست,نشانه حمله قلبی چیست,درمان حمله قلبی چیست,علامتهای حمله قلبی,حمله قلبی علایم,علائم حمله قلبی در زنان,علائم حمله قلبی در جوانان,علائم حمله قلبی خفیف,حمله قلبی چه علائمی دارد

علائم و نشانه های حمله قلبی+پیشگیری از حمله قلبی

به گزارش بی اس ام اس حمله قلبی معمولاً در زنان بیشتر اتفاق می‌افتد و دارای علائم زیر است؛ 1. احساس سنگینی غیر طبیعی روی سینه.

2. درد شدید(در قسمت پشت، گردن و فک صورت).

3. تنگی نفس.

4. عرق سرد.

5. خستگی غیرعادی و شدید.

6. احساس گیجی و یا سردرد.

7. تهوع و استفراغ.

برای درمان، قبل از هر کاری باید با اورژانس تماس گرفت. سپس وضعیت تنفس را بررسی کرد. (اگر کپسول اکسیژن در دسترس باشد، بهتر است از آن برای تنفس استفاده کرد.) و تا وقتی که نیروهای امدادی برسند، علائم حیاتی بیمار باید بررسی شوند.

(احیای قلبی ریوی نیز می‌تواند در جریان خون و حفظ اکسیژن مفید باشد و افرادی که با نحوه انجام آن آشنایی دارند می‌توانند این کار را انجام دهند.

کسانی که آب انار می نوشند، فشار خون آنها پایین می آید و لذا خطر بروز حملات قلبی و سکته مغزی و بیماری کلیوی در این اشخاص نیز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا یافته است

کرفس : قابل ذکر است که رادیکال های آزاد می توانند با اکسیداسیون کلسترول احتمال بروز حمله قلبی و سکته مغزی را زیاد میکند لذت مصرف ویتامین ث در سلامت قلب و عروق تاثیرگذار و موثراست و شما را از بیماری های قلبی، سکته و سرطان محافظت می نماید.

بعضی از خطراتی که دیابت نوع اول طولانی مدت و کنترل نشده می تواند برای سلامتی داشته باشد، شامل موارد زیراست :بیماری های قلب و رگ های خونی، بیماری عروق کرونر با درد قفسه سینه (انژین)، حمله قلبی، سکته مغزی، تنگ شدن رگها (تصلب شریان) و فشارخون بالا بعضی از بیماریهایی هستند که امکان دارد برای افرادی که دیابت طولانی مدت و کنترل نشده دارند اتفاق می افتد.

منبع:

تبیان

حمله قلبی

  • کریم باوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی