اس ام اس کده

اس ام اس کده

اس ام اس کده

اس ام اس کده

اس ام اس کده

اس ام اس سنگین جدید و غمگین

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ق.ظ


اس ام اس سنگین جدید و غمگین


بهم گفت هیچوقت عشقمو تنها نمیذارم

راست گفت ، چون من عشقش نبودم …



اس ام اس سنگین جدید و غمگین



یه سری هم هستن

نه تنها آدم با اونا “ما” نمیشه ، بلکه از “من” بودنم میفته !


اس ام اس سنگین جدید و غمگین



دلم که از کسی بگیرد پاک میکنم

گاه اشتباهش را ، گاه خودش را !


اس ام اس سنگین جدید و غمگین



سیاه لشکری بودم

در عشق تو و فک می کردم بازیگر نقش اولم ؛

افسوس …


اس ام اس سنگین جدید



میگفت پات وایمیستم

حرفم حرفه ، ولی رفت

راست می گفت حرفش فقط حرف بود …

اس ام اس سنگین جدید


  • کریم باوی

اس ام اس سنگین

نظرات (۱)

سنگر سایبری حزب الله ـــــــــhezbullah.blog.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی