اس ام اس کده

اس ام اس کده

اس ام اس کده

اس ام اس کده

اس ام اس کده

اس ام اس دوستت دارم جدید و پر از احساس

سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ب.ظ


اس ام اس دوستت دارم جدید و پر از احساس


از شروع نفسهای حضرت آدم تا پایان نفسهای آخرین آدم دوستت دارم


 

اس ام اس دوستت دارم جدید و پر از احساس

 

زیباترین غروب: غروب عاشقان

زیباترین سنگ: دل یار

زیباترین مایع: اشک

زیباترین ناله: آه

زیباترین دف: قلب تو

زیباترین کلام :دوستت دارم . . .

 

اس ام اس دوستت دارم جدید و پر از احساس

 

دوستت دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم

زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم . . .

 

اس ام اس دوستت دارم جدید

 

این دلاویزترین حرف جهان را، همه وقت،

نه به یک بار و به ده بار، که صد بار بگو !

« دوستم داری » ؟ را از من بسیار بپرس !

« دوستت دارم » را با من بسیار بگو !

فریدون مشیری


دوستت دارم جدید

  • کریم باوی

اس ام اس دوستت دارم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی